$datum='2009-04-21'

I väntan på en singel..

($skribent='Martin Leandertz', $tid='18:33') {

'Ja.. jag är ju bara kock i det här gänget.. så jag kan bara säga att jag väntar lika energiskt som ni läsare på att singeln ska komma. Mitten av april var det sagt! *trummar otåligt med fingrarna i bordet* Bloggen växer fram och Johan har städat litet i helgen och lagt låtlistar i en hög här till höger ser jag. Jag det är ju riktigt mysigt här inne på bloggen nu. Då väntar vi bara på Singeln.

Har inte så mycket att tillägga denna vecka.. Visst ja! Det blev visst 2-0 (det är nog första gången, Johan brukar ta hem det) på squashen i morse och det firade jag med en Twix till morgonfikat.. vi fortsätter firande med Öl och musik på Zerokill - Aeroplane Friendship EP Release på Pet Sounds Bar. Kanske ses där! Hej'

}

0 kommentarer:

Skicka en kommentar