$datum='2009-04-03'

Trafiken påverkar oss inte

($skribent='johan borgert', $tid='17:41') {

'Trafiken på internet i Sverige har minskat med 30% senaste veckan. Det har inte påverkat vår blogg. Tack läsare!
Måste dock hålla mig kort idag. Jag känner helt enkelt inte för att skriva idag. Så jag säger nej, stopp, vänta, icke! Det kan vara svårt. Det är svårt. Empati och medkänsla och allt vad det heter gör att bromsen är svår att hålla i.
I datortidningen idag stod det att vi "måste tänka nytt om nytänkande". Vi slår visst knut på varandra om och om igen! Sanslöst. Innovationskonsult. Det nya färgade.
Jag tror att vi bara behöver stanna upp oftare. Andas. Och öppna ögonen för det vi blundar för. Rensa bort det som är jobbigast. Och sen öppnar sig dörren till utveckling och kreativitet! Prata med varann. Ställ upp fönstret. Släpp in mig. Att du vet bara, säg säg säg. Johari!

Kalle spelar på Strand idag med ett band. Gå dit vet ja! Själv får jag föräldrar på besök. Trevligt!'

}

0 kommentarer:

Skicka en kommentar