$datum='2009-05-09'

Det här var något helt annat

($skribent='Tobias Rydén', $tid='01:25') {

'Jag upptar Kalles dag men det struntar jag fullkomligt i! Det som utspelades på Strand var början på en ny epok. Jag vet inte hur jag ska kunna uttrycka mig objektivt som medlem på denna blogg. I viket fall var spelningen fantastisk! Jag stod bredvid människor som inte sett bandet live de senaste tre åren och de kunde inte tro att det var samma band! Denna energi, denna säkerhet - var oförglömlig.

Jag har sett tajtare spelningar med Johan Borgert och Holy Madre och jag har sett spelningar där ljudet var bättre än i kväll (trots att de brukar ha bra ljud där vi var).

På tidigare spelningar förstod de första raderna hur bra det var. I kväll sträckte det sig betydligt längre bak. Det, om något, borde visa på hur starka de nya låtarna är.

Feedback till Johan: Sluta aldrig vara så konfident (inget bra ord, men självsäker kändes värre) på scen. I kväll var scenen ditt rätta element!

Över och ut.'

}

1 kommentarer:

johan borgert sa...

o! tack! det var mycket mycket roligt! utmattad idag!

Skicka en kommentar