$datum='2009-06-09'

fullkomligt okomlig

($skribent='Martin Leandertz', $tid='22:46') {

'jaha.. magiker eller inte men mer skruplig har jag aldrig varit.. imorse försökte jag knyta skorna och det tog bara 2 minuter.. inte ett framsteg direkt. Vad hände då hos denna magiker på kungens holme. Jodå, ett fast grepp runt grenen och handen mjukt kring min ländrygg och sakta, sakta vaggandes av och an med bäckenet. Några långsamma manovers med benen för att göra de något sådär lika långa, de var inte direkt jämnlånga innan. På torsdag fortsätter vi, då jobbar vi på höften som troligen tagit stryk efter de senaste årens snedbalans. Vi får se vad det ger. Senaste magikonsterna resulterade i någon sorts utslag på bröst och runt halsen, utslag typ ungdomsfinnar, känns som en kur á la grodhjärta och fågelspillning med en touch av påfågelsöga.

I kväll har jag umgåtts med Lindemanns mörka ådra, vi umgicks som få konsulter bör. Jag tycker din arbetsgivare ska ge dig mer cred, du försonar oss så. Nu är jag trött och sängen ser så mjuk ut, hoppas du förstår om jag lämnar dig nu. Min älskade väntar och jobbet får vänta tills imorgon morgon eller senare någon gång. God natt!
'

}

0 kommentarer:

Skicka en kommentar