$datum='2009-09-04'

Flyt

($skribent='johan borgert', $tid='16:07') {

'Jag har flyt. Tänka sig att hjärnan och kan gå så upp och ner. Jag kan helt enkelt inte sluta tänka. Visst...jag glömmer en del, men det är faktiskt de oviktiga sakerna. För tillfället. Råkade läsa fel i ett mail, vilket slutade med att hela bandet inte kan vara med på vår spelning, som kommer att inträffa nästa torsdag, 10/9, på Strand. Vi kör nån grej med några poeter och Uje Brandelius. Vet inte så mycket, men kom dit!
Blir ingen spelning med fullt ställ, trummor och så där, men det blir nog bra. I slutet av oktober spelar vi på Debaser Slussen. Då blir det fullt band. Och då har det närmat sig skivan ännu mer. Kanske till och med kommit en singel då. Den heter "Hot om sex". Hela skivan dröjer lite till. Börjar likna ett skämt det här med att vi spelat in en skiva, men jag lovar...det är sant och den är väldigt bra. Håll ut håll ut. Nu är det snart helg för mig. Jag har flyt.
ha det!
/johan

boxen är uppdaterad! så t och ni andra trogna lyssnare, lyssna och berätta om det är något som är fint eller skit. vi har gått in på sista månaden nu. Sista september betyder sista låten i boxen. För den här gången. Och så måste jag också säga ett "Wow!" för Florence Valentin. De var fantastiska på Popaganda. Tack på er!'

}

0 kommentarer:

Skicka en kommentar