$datum='2009-04-08'

att blogga

($skribent='Martin Leandertz', $tid='09:29') {

'Ja så här kan det gå.. tiden går och man tänker på allt man måste göra.. och medans man tänker så missar man det man borde ha gjort. Jag glömde på min heliga dag att dela med mig av mig till dig. Därför lånar jag litet av Tobias dygn och skriver några rader om min påsk som komma skall.

Jag vet faktiskt inte riktigt. Men jag ska flyga någonstans, Pass ska vara med och pengar ska växlas på Arlanda. Flyget går på torsdag eftermiddag/kväll och valutan kan eller inte kan vara euro. Mer ledtrådar ska jag få imorgon. Jag vill inte gå in på lfv.se för att kolla.. men jag är nyfiken.. vad har hon hittat på? En vistelse i fyra dagar, torsdag till måndag.. Vi blir hämtade på flygplatsen. Jag ska få en lista på saker att göra och ledtrådarna är bilder. Det kommer vara varmt, kanske 20 grader. Flyg och hotell är betalat.. Det är väl det jag vet. Vad har hon hittat på?.. igår kväll kom en liten antydan från mormorn.. Rumänien råkade hon kläcka ur sig.. men snabbt som fan blev det klart att det var fel.. mina aningar om London, Barcelona eller eventuellt Köpenhamn går nu istället öster ut. Snarare BudaPest eller Istanbul.. kanske Bratislava.. Frågan är om Louise vet att jag varit i Bratislava.. för hon tror inte jag varit på resmålet förut. Om jag letar litet i bakhuvudet kan jag svagt minnas ett inslag om Istanbul på tv för inte allt för länge sedan.. kan det vara det?

Den som läser få se. Nästa tisdag får ni veta vart det bar av. om jag nu inte tänker på allt som ska göras, bland annat detta. Skaffa visum till Indien, Köpa bröllopspresenter till två bröllop i maj, Lämna in bilen på verkstad, få armbandsklockan reparerad, lämna in sko på lagning, inte jobba för mycket och blogga på tisdagar. Glad påsk'

}

0 kommentarer:

Skicka en kommentar