$datum='2009-04-05'

Luleå

($skribent='Fredrik Hermansson', $tid='01:13') {

'Medan ni andra satt på en uteservering så frös jag ballarna av mig i Luleå. Alex Schulman skrev om tv-programmet Popcirkus i sin krönika i gårdagens aftonbladet. Han må vara omusikalisk och allmänt snabba kolhydrater, men jävlar vad kul han skriver ibland. Om jag hade varit tio år yngre hade jag länkat till artikeln, men ni fixar ju att hitta den ändå. Min vän Klas Gullbrand var nära att göra en Johan Borgert i sista avsnittet av Popcirkus, men han räddade hela situationen genom att inte svara "Määääj!!" på frågan han fick av.... nån av de två programledarna.  Det är så svårt att påverka själva layouten när man bloggar här.  Om jag fick bestämma skulle det vara ett grafiskt snyggt mellanrum här innan jag fortsätter med: Jag är lite utfestad och det är dels Kalle Danielssons fel och dels alla andras. I går var jag på scenskolefest i Göteborg, bara för nämna något. I kväll har det dock gått mycket lungt till och lyssna pådet här !'

}

0 kommentarer:

Skicka en kommentar