$datum='2009-10-02'

Gubbröra

($skribent='johan borgert', $tid='17:52') {

'Att åka berg-o-dalbana i huvudet har blivit en av mina specialgrenar. Kanske en ny gren i Rio eller Chicago eller vad man kan tänka sig. Hoppas på Rio. Roligast denna vecka var nog hur som helst Windows nya Martha Stewart-liknanade reklam för 7:an. Kan inte sluta tänka på hur det går till i de där rummen... Där sådant bestäms. Konsensus... Mina tankar går i spinn av urtråk och fullständig förtrollelse. Hur ser det ut när kostymen fladdrar till och under den blänkande pannan sägs ett: "It has been decided...". Jag ska göra gubbröra på lax nu och lite annat gött. Måste byta skiva tror jag. Har ägnat denna vecka till Skriet. Kul när det faktiskt blir så att man lyssnar på en skiva. Och flera gånger. Förra veckan trodde jag att jag helt otippat skulle gå ner mig i Shakiras nya låt. Galet! Men om man bortser från hennes joddlande röst i verserna, så är refrängen riktigt bra. She Wolf! Hehe..
I morgon kommer en underbar låt av Fredrik. Ni som lyckats surfa in här..kom tillbaka imorrn och lyssna på "Hem, varma hem".
Out.
/johan'

}

0 kommentarer:

Skicka en kommentar