$datum='2009-03-01'

 

($skribent='Fredrik Hermansson', $tid='00:41') {

'    Det är tidig söndag. Väldigt tidig, faktiskt. Jag måste snart gå och lägga mig eftersom väckning är beställd till klockan kvart i sju imorrn. Då ska jag gå upp och sätta mig i en hyrbil som ska ta mig till Landvetter, där det tydligen ska finnas en flygmaskin med minst tre platser bokade. En plats till mig, en till CJ och, framför allt, en till CJs stärkare. Flygmaskinen ska ta oss till Bromma och sedan ska vi vidare till Södran, där nästa gig på den här turnén går av stapeln ikväll...om man som jag låtsas som att det är morgon just nu. Det är det inte!! Det är fortfarande natt och jag sitter i en svit(!) på ett helt bisarrt hotell i Strömstad. Ett jättelikt lyxspa med endast norska, nyrika gäster. Nåväl.... Dom gav oss spabehandlingar, räkfrossa, vin, öl och faktiskt också en fin och lyssnande norsk (och kanske lite svensk) publik. I baren efter giget spelade dom house.  Musikstilen alltså, inte tv-serien. Jag kom att tänka på en låt som heter "Smalfilm", men den hade kanske inte funkat här. Dom kanske skulle ha lyssnat på texten. Jag lyssnar påDet här, bla. hörs!'

}

1 kommentarer:

Unknown sa...

Smalfilm äger!

Skicka en kommentar