$datum='2009-02-19'

Bassist javisst

($skribent='Eric Persson', $tid='23:30') {

'Jag glömde visst att nämna det förra gången. Jag spelar bas i holymadre. Då var det avklarat, om det mot förmodan skulle finnas andra läsare än närmast sörjande.

Dåtid:
Så var det dags igen. 1or och 0or kommer ALLTID att finnas gratis på nätet. Så är det. Sitter i detta nu och kikar lite på hur det går i rättegången. Okunnigheten om torrenttekniken från åklagarsidan är egentligen alltför pinsam för att ens kommenteras. Därför struntar jag i det.

Köpte en rymlig resväska på second hand. Funderar på vad jag ska fylla den med. Funderar på vad jag ska åka med den. Kanske blir det Åre med Storsvingen nästa helg.

Framtid:
Snart är det fredag och På Spåret-final. Med tanke på programmets uppsving (nuförtiden är det väl tom lite hippt att vara På Spåret-fan?), är det så att genuin kunskap och kvalitet har fått en renässans i tv-rutan?... Eller näe... så är det nog inte ändå. Hursomhelst håller jag på Hans och Jessika. (Och förresten, vad var det för j***a frågor på Peking senast? Textilier och moln, ska det vara representativt för Norrköping det? Edit: Ja, det ska det)'

}

0 kommentarer:

Skicka en kommentar